Kerjaya Profesional & Lebih yakin dalam Penampilan.


Assalammualaikum,

What a lovely words dan very inspiring presenter!

Adakah anda ingin mendengar kata-kata ini dari mereka yang melihat, mendengar dan menilai selepas persembahan? ataupun dalam apa juga penampilan anda? Sudah tentu tidak akan mendengarnya tetapi itulah fakta dan kebenaran yang perlu diterima.

Memperkenalkan…

Penampilan istimewa ImejKita, bersama kami dalam Program Eksklusif “Penampilan & Personaliti Imej” Program baru, era baru menjelang 2013. Bakal profesional yang ceria, segak bergaya dan disukai dalam organisasi!

Daftar pantas online: BORANG DAFTAR/PERTANYAAN ONLINE

Persembahan berseni bukan hanya dinilai dari kata-kata yang berpengaruh dengan bahasa tinggi, ilmu yang luas, kreativiti malah dari segi personaliti dan penampilan yang sesuai dengan situasi berbeza sangat memainkan peranan penting. Penampilan seorang wanita mahupun lelaki. Warna perlu sepadan, bentuk pun kena sesuai.

Kandungan bengkel.

1. Keyakinan keterampilan yang menyinar.
2. Kaedah branding diri yang memikat.
3. Personaliti dan penampilan dalam berpakaian.
4. BONUS! Teknik Persembahan Power point & Kreativiti Infografik!

Apakah syarat mengikuti kursus?
Ceriakan personaliti dan penampilan berpakaian semasa mengikuti kursus ini.  Hadirkan diri anda seperti seorang profesional.  Anda tentu tidak akan rugi.

Daftarkan diri anda untuk kursus hujung minggu bulan Disember, 2012 ini. Kursus membuka minda agar lebih yakin dalam penampilan dan persembahan didepan audien.

Khusus untuk yang bakal memulakan kerjaya profesional, trainer, guru, pembentang, penceramah, motivator, rakan bisnes dan juga pelajar. Organisasi yang ingin mengundang kami, boleh daftar pantas online: BORANG DAFTAR/PERTANYAAN ONLINE

Tinggalkan pesanan anda. Terima kasih.

Create a free website or blog at WordPress.com.

Atas ↑